Pirkšanas noteikumi

Lai izvairītos nevajadzīgām domstarpībām pirkuma līguma noslēgšanas gaitā, lūdzam iepazīties un akceptēt svarīgākos EUROSAFE LV SIA, vienotais reģ.Nr. 40203080250 (turpmāk tekstā – EUROSAFE LV) piedāvāto preču iegādes noteikumus.

  1. Tā kā EUROSAFE LV piedāvātās preces pārdošana notiek arī ar internetā izvietota piedāvājuma starpniecību, saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) 10. pantu, šādā gadījumā, pircējam veicot pasūtījumu, starp pircēju un pārdevēju tiek slēgts Distances līgums.
  2. Noformēt pasūtījumu ir iespējams interneta vietnē eurosafe.lv, veikalā: Duntes ielā 17A, Rīgā, vai pa telefonu 29551199.
  3. Vietnē eurosafe.lv visas cenas norādītas ieskaitot Pievienotās vērtības nodokli (21%). Preču piegādes, takelāžas un uzstādīšanas pakalpojuma izmaksas nav iekļautas norādītajā preces cenā (Ar pakalpojumu cenām var iepazīties šeit).
  4. Par pasūtīto preci un izvēlēto pakalpojumu var norēķināties izmantojot bankas pārskaitījumu, interneta veikalā iestrādātos maksājuma rīkus, norēķināties var arī preces saņemšanas brīdī skaidrā naudā vai ar norēķinu karti (tikai veikalā Duntes ielā 17A, Rīgā).
  5. Veicot pasūtījumu, ir nepieciešams norādīt savu e-pasta adresi, lai mums būtu iespēja atsūtīt rēķinu, instrukciju, pavadzīmi u.c. dokumentāciju, kas tiek pieprasīta.
  6. Pasūtot preci piedāvājam izvēlēties vienu no diviem preces saņemšanas veidiem: bezmaksas – prece tiek saņemta veikalā Duntes ielā 17A vai noliktavā Krustpils ielā 31, Rīgā, maksas piegāde – pasūtītā prece tiek piegādāta uz pasūtījumā norādīto adresi.
  7. Preces lietošanas instrukcija pēc preces saņemšanas tiek nosūtīta klientam uz e-pastu.
  8. Pirms iegādātās preces lietošanas, lūdzu rūpīgi izlasīt preces lietošanas instrukciju. Preci jālieto tikai saskaņā ar tās ražotāja norādījumiem, atbilstoši preces īpašībām un paredzētajiem lietošanas mērķiem.
  9. Par preces pieejamību noliktavā un iespējamiem preces saņemšanas termiņiem vēlams sazināties ar mums – sūtot e-pastu uz safe@eurosafe.lv vai zvanot pa tālruni 29551199.
  10. Ja esat nolēmis atteikties no pirkuma, Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likums (PTAL) un reglamentējošie Ministru Kabineta Noteikumi Nr.255 "Noteikumi par distances līgumu" (MK Noteikumi Nr. 255) nosaka, ka pircējam ir tiesības atkāpties no līguma 14 kalendāro dienu laikā un atdot interneta veikalā iegādāto preci atpakaļ pārdevējam. PTAL 12. panta 6. daļa nosaka, ka atsakoties no pirkuma Distances līguma gadījumā "patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā". Ieteicams saglabāt preces oriģinālo iepakojumu, lai realizējot atteikuma tiesības saskaņā ar Distances līguma noteikumiem, prece netiktu ārēji mehāniski bojāta. Lai vienotos par preces atgriešanu, lūdzam sazināties ar mums pa e-pastu: safe@eurosafe.lv, pievienojot atteikuma veidlapu (lejupielādēt šeit). Pēc atteikuma tiesību saskaņošanas ar pārdevēju, varat atgriezt preci, nogādājot to veikalā Duntes ielā 17A, Rīgā.
  11. Sūdzību par preču kvalitāti lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi safe@eurosafe.lv. Sūdzība tiek izskatīta 7 darba dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienas. Atbilde tiek nosūtīta uz sūdzībā norādīto saziņas adresi. 
    Ja sūdzība tiek atzīta par nepamatotu, bet Jūs tam nepiekrītat, Jums ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktās alternatīvo strīdu risināšanas iespējas, iesniedzot preces pārdevējam rakstveida iesniegumu par ārpustiesas strīda risināšanu, norādot:

- vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju;

- iesnieguma iesniegšanas datumu;

- strīda būtību, prasījumus un to pamatojumu.

12.1 Informācija par ārpustiesas strīdu risināšanas iespējām un ārpustiesas strīdu risinātājiem:

- Informācija par strīdu risināšanas procesu: www.ptac.gov.lv/lv/content/stridu-risinasanas-process

- Informācija par ārpustiesas patērētāju strīdu risinātāju datubāzi:   www.ptac.gov.lv/lv/content/arpustiesas-pateretaju-stridu-risinataju-datubaze

- Informācija par strīdu izšķiršanu tiešsaistē (SIT): Ja ir radusies problēma ar tiešsaistē nopirktu preci, klients var izmantot SIT platformu, lai iesniegtu sūdzību, ko izskatīs neatkarīga strīdu izšķiršanas struktūra. Links uz SIT platformu: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=LV

  1. Ja preces lietošanas laikā precei ir radušās tehniska rakstura problēmas, preces servisa apkalpošana tiks veikta saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) normām. Preces garantijas servisa apkalpošanas laiks ir norādīts tās aprakstā. Iegādājoties preci, kopā ar preci tiek izsniegta pavadzīme, kurā ir noradīta informācija par konkreto preču servisa apkalpošanu. Pirkuma dokumenti ir spēkā tikai tad, ja tajos pareizi un skaidri norādīts: preces modelis, pārdošanas datums. Pirkuma dokumentos aizliegts izdarīt jebkādas izmaiņas, dzēst vai pārrakstīt tajos norādītos datus - šādā gadījumā servisa dokumenti tiks atzīti pār spēkā neesošiem. Atgādinām, ka patērētājiem 24 mēnešu laikā no preces piegādes dienas ir likumā noteiktas tiesības pieteikt prasījumu par līguma noteikumiem neatbilstošu preci.
  2. Atgādinām, ka PTAL normas neattiecas uz gadījumiem, kad preci iegādājas juridiskas personas.
  3. Ievērojot Latvijas Republikas likumdošanas normas, EUROSAFE LV saglabā ar pircējiem noslēgtos pirkuma līgumus grāmatvedības kārtošanai nepieciešamajā apjomā.
  4. EUROSAFE LVvar brīvi izstrādāt dažādas mārketingas aktivitātes.
  5. Saskaņā ar 7.punktu, klientam ir tiesības atteikties no pirkuma. Šajā gadījumā EUROSAFE LVatgriež klientam atpakaļ arī par pirkumu iztērēto naudu
  6. Reģistrējoties vai veicot pirkumus interneta veikalā,Jums ir iespēja piekrist un bez maksas saņemt informāciju no interneta veikala par īpašajiem piedāvājumiem e-pastā
  7. Ja Jūs vēlaties atteikties no jaunumu saņemšanas e-pastā:

17.1. www.eurosafe.lv mājaslapā sadaļā "_________" noņemiet ķeksīti pretī "Jaunumi e-pastā" - izmaiņas sistēmā notiek 48 stundu laikā.

17.3. vai informējiet mūs, sūtot ziņu uz safe@eurosafe.lv - izmaiņas sistēmā notiek 48 stundu laikā.

  1. Ja esat reģistrēts lietotājs, bet vēlaties dzēst savu profilu, lūdzu rakstiet uz safe@eurosafe.lv .
  2. EUROSAFE LV patur tiesības neapkalpot pasūtījumu, ja nav iespējams sazināties ar klientu pa viņa noradīto tālruņa nummuru vai e-pastu.
  3. Ja izvēlaties apmaksāt pasūtījumu ar bankas maksājumu karti, lūdzam pirms apmaksas iepazīties ar Jūsu bankas kartes dienas maksājumu limitiem.

Jautājumu gadījumā var zvanīt 29551199, 67481999 vai rakstīt uz e-pastu: safe@eurosafe.lv